Merhabalar depremzedeyim ..anne babamı kaybettim ,kendi evimiz yıkılacak ablamlarda kalıyoruz.. yaşadığım şeyler hiç kolay değil ..pskploga gitmeye zamanım bile olmadı bebekten ötürü..yerimiz belli olduğunda kendi evimize geçeceğim zaman gitmeyi düşünüyorum..uykusuzluk problemi de çekiyorum .. size sorum şu rahat uyku için rahatlamak için biraz olsun gevşemek için kullandığınız bir şey var mı önerdiğiniz ? Veya psikiyatra gidip ilaç kullanan var mı ? Bu tarz durumları tecrübe edinmiş olan?