Kızlar size bısey danışılacak Benım bebek bugün 3 aylık oldu ilk doğduğunda damaksız emzık almıştım tutmamıştı 3 gün önce bı emzık daha aldım onu tuttu günüz sık emen çocuk azaltmaya başlattı emmeyi göğüsümü ve ben 2 gün önce nohut yemıştım bebegım 2 gün boyunca büyük lavabosunu yapmadı büyük ihtimal kabızdı dün sabun koydum totosuna dün akşam yaptı bana gece de emıyor yanı göğüsümü gündüzde ekıyor ama azalttı baya emmesını sütümde var ama yanı yok değil göğüsüm baya bı şiş yanı acaba bebegıme. Emzık verdim düye sütümü içmesini azalttığı olabılırmı acaba ama sanmıyorum bence cnku emzıkden olsa gecede emmez bu durumu yaşayan anneler varmı acaba 😓 dün akşam büyük lavabosunu yaptı ama onluk sıkıntı kalktı ortadan bu aylarda olan anneler Yaşayan varmı acaba