Elim ayağım kolum her şeyim oldu sayesinde hastalık olerlemeden atlattık. Ben fizyolojik serumu buzdolabına koyuyorum hasta placak gibiyse öksürük vs varsa uyuturken 2.5 ml soğuk şekilde ekliyorum veriyorum sabah akşam. Tabii bir de bal limon sirkeli karışım yapıyorum bir yemek kaşığı iciriyorum sabah akşam çok faydasını gördüm çok şükür. Bir de bal polen arı sütlü karışımı almıştım ondan veriyorum çok şükür doktor yüzü görmedik kaç aydır deneyebilirsiniz bunları uzun oldu ama özellikle hastaysa ilk iş sobayı kapatmak odayı havalandırma nem dengesini düzeltmek