Merhaba, bebeğim sol göğsümü çok kötü ısırdı baya açıklık var aynı göğsü ne zaman versem tekrar ısırıyor açıklık olan yerden. Ben de o göğsü vermiyorum sadece o göğse sağım yapıyorum sütte azalma olmasın diye ama canım çok acıyor. Geçmesi için ne yapabilirim?