Elifinannesi33 15 gün falan oldu ben de geçtim şükür. Sinyalleri sakın unutma çok önemli, yaya geçidinde yayalara yol ver, yavaş sürmen önemli değil acele etme, parklarda yavaş davran sakin kal, aynalara bakmayı unutma gözlerine soka soka bak. İnşallah anlayışlı komisyon denk gelir. Beni çok rahatlatmışlardı. Alırsan da ehliyeti kazasız belasız kullanırsın inşallah. Sınav biter bitmez söylediler bana sonucu.