Merhabalar, 3 ay 8 günlük bir oğlum var ve televizyon izlemeye bayılıyor. Öyle ki ters pozisyonda yatarken bile görürse eğer dönmek için tüm gücüyle uğraşıyor. Televizyondaki sesler ve görüntüyü henüz eşleştirmedikler için ve televizyon 2 boyutlu olduğu için otizmi tetikleyeceğine dair doktorumuz uyarıda bulundu. Ben de mümkün olduğunca dikkatini farklı yönlere çekmeye çalışıyorum, eğer mümkün olmuyorsa televizyonu kapatıyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Konu ile ilgili bilgisi olan var mıdır?