ogretmen61 Merveee3594 asil diyorum😊 kuzeyler çok fena oluyor😂 aras da güzel ama bana hep aras kargoyu hatırlatıyo😂
Peri95 Merveee3594 Asil😍😍 çok istedim oğluma bu ismi vermeyi ama eşim pek yanaşmadı 😒😒 yine de istediğim oldu Kerem Efe koyduk ☺️☺️ valla Asil ve Kuzey benim favorim bu listede