omerinannesi_2705 Kızlar bana detaylı bir şekilde anlatabilecek çıkar mı acaba. Bu ev hanımlarına verilen 1400₺ gibi bir ücret varmış bez parası falan alınıyor ya o da ordan alınıyomuş. Ama bizim eve çok ama çok uzak tek başımayım ailemle yaşıyorum eşimden ayrıldım. Ve bebeğimle oraya gitmem çok zor . İnternetten başvuru yapamadım bir türlü sürekli sed yardımı çıkıyor bana o gerekmiyor ki 🥺
manikeneko666 omerinannesi_2705 ev hanımlarına verilen bir yardım yok, yalan yani burada diyenler ,aile destek yardımından bahsediyor , sed aldığınız için onu alamazsınız büyük bir ihtimal , birde kadınlara özel bir yardım değil , erkek başvuraada çıkıyor
omerinannesi_2705 Aselllll herkes çalışıyor sadece pazar günü boş ve pazar günü de orası açık değil. internetten başvuru yapılıyorsa yapayım diye böyle bir post açmıştım. Teşekkürler 🌺
omerinannesi_2705 manikeneko666 ya ben SED yardımını zannediyordum yanlışlıkla başvurdum ve sonrasında eve bir bayan geldi. O anlattı bana ev hanımlarına yardım veriliyor sosyal yardım vakfına başvuruyorsun dedi ben de ondan duydum. Yoksa kira doğalgaz vs. Yardımı varsa sadece o benlik birşey değil. Ben oğlumun mamasını bezini alayım diye başvurmak istiyorum sadece
omerinannesi_2705 manikeneko666 sed yardımı almıyorum ona da yanlışlıkla başvurdum o bayan soyledi bana 1400₺ ödeniyor 1 yıl diye ama o da burada bahsedilen doğalgaz kira vs yardımıysa ona ihtiyacım yok çünkü zaten ailemle yaşıyorum.
manikeneko666 omerinannesi_2705 canım o zaman e-devlet sosyal yardıma başvur diye gir , oradan başvur aile destek ödemesi diye , senin dediğin o