Az önce instagramda bir video gördüm bebeğinizi salladınz bayıldı yok beyin kanaması vs vs diyor.. açıkçası napabiliriz kaldıki bebeği duvardan duvara sallamıyor kimse yavas bir ritimde sallıyprum genelde ayağımda. Zaten önce emiyor sonra kucağımda gezdiriyorum piş piş yapıyorum bir yere odaklanıp kucağımda kendimle sallıyorum ama uyumaz ağlarsa mecbur ayağıma alıyorum.. ama insana kendini öyle kötü hissettiriyolarkii sinirden köpürüyorum.
Siz nasıl yapıyorsunuz? Bu tarz videolara karşı ne hissediyorsunuz?