Eda1525 benim oğlum da 3120 doğdu, tam 1. Ayında kontrole gittiğimizde 5000 di. Sağlık ocağı gelişimi iyi dedi. 45. Gün çocuk doktoruna gittiğimizde 5400 oldu çocuk doktoru da gelişimi çok iyi dedi. Sadece anne sütü alıyorsa sorun olmaz bence. Doğum yaptığımda çocuk doktoru her istediğinde vereceksin dedi her istediğinde emziriyorum, bugün 2 aylık oldu hala daha öyle.
Yenidoğan sonuçta hala bence, istedikçe emzir, yarasın şifa olsun 🌸