Merhaba arkadaşlar, bebeğim artık 2 yaşında ve ben önce aşamalı olarak ve sonra tamamen 5 gün önce memeden kestim.. Her gün uyumadan önce benden almadığı süt ihtiyacını bir şekilde alsın istiyordum önce formül süt denedim içmedi sonra inek sütü denedim farklı karışımlarla gene içmiyor, memeden kestikten sonra siz ne yaptınız nasıl yaptınız süt içirme işlerini? Yoğurt güzel yiyor ama Sütsüz olmaz düşüncesindeyim bilemedim fikirleriniz varsa alırım? Teşekkürler..