Oğlum şiddete başvurmaya başladı 🤦🏻♀️ Bunu sinirlenince veya can yakmak için değil oyunmuş gibi yapıyor. Kedilerimiz var, ilk onlara oyuncaklarla vurarak oynamaya başladı. Bunu azalttık demişken oyuncakları onlara atmaya başladı. Şimdi de eliyle vurup gülüyor. Hem onlara hem bana. Yanında yattığım zaman gelip ayaklarıyla pat pat kafama vuruyor ve kahkaha atıyor. Evimizde yüksek ses olmaz, daha önce bir kavgaya vs denk gelmedi. Şiddeti öğrenebileceği bir örnek yok. Bir psikolog danışmanımız var. Kedilerin birbirleriyle oynama şeklini kendine örnek alabileceğini ve bu vurma işini yaptığında acı, sevinç veya kızgınlık herhangi bir duygu bildiriminde bulunmamanı söyledi. E çocuk kafama vurunca bazen bir ah çıkıyor ağzımdan isteksiz. Ben danışman değil biraz da anne tavsiyesi istiyorum. Oğlum 1 yaşında (13 ay) bu geçici bir keşif dönemiyle sınırlı kalır mı devam eder mi ? Nasıl önlem aldınız ? Ben ve kediler dışında bunu yaptığı kimse yok. Ama bunun artıp yaşıtlarına oyun içinde vurmasından da endişeleniyorum.