Tosbigim canımmm bende bundan dolayı post açmıştım . Ve bizimde aynı senin gibi göbek deliği dışarda bir vaziyette idi aşırı da gazlı bir çocuğum var inanılmaz hemde . Bi baktım balon gibi olmuş . Takip ettim hep ıkınırkennn ve ağlarken şişiyordu göbek deliği. Sonra hemen internetten araştırma yaptım göbek fıtığı yazıyordu tüm belirtileriyle birlikte hemen çocuk doktorumuza gittim evet göbek fıtığı bu şuna hiçbir müdahale yapılamaz ki zaten %99 kendiliğinden 9. Ayına kadar geçecek dedi. Ama İnan bana o göbek deliğinin içinden curukkk curukkkk ses çıkıyor birde kucağıma alınca bile o sesi duyuyorum iyice psikolojim bozuldu . Ulan oraya para sardım. Hergünnn dua ediyorum inşallah geçer diye . İsterseniz foto yükleyebilirim sizinki de aynı mı diye bakın .