Ervabk ilk başlangıç tadım zaten doyma işi yine emiyorsa anne sütü mamaysa mama oluyor tadım da mesela bugün başlayacaksanız atıyorum kabakla başladınız 1 çay kaşığı kadar haşladıgınız kabağı ezip veriyorsunuz bugun o kadar yarın oldu yarın da yine kabağı 1 tatlı kaşıgı kadar veriyorsunuz bakıyorsunuz alerjisi varmı 3. gün oldu bu sefer nerdeyse 1 yemek kasıgı kadar veiyorusunuz sonra aynı şekikde havuçla yoğurtla faln devam ediyorsunuz zaten tattırdıgınız seyleri karışıtırp verebiliyorsunuz ben bu şekilde biliyorum😊 bu arada herkes 3 gün yapmayabiliyo 2 gün yapanlarda var size kalmış yada doktorunuz nasıl yönlendirdiyse hayırlı olsun ek gıda başlangıcınız🤗🌸