43 günlük olduk 40 cikinca rahat edersin diyorlardı perişan haldeyim , hic bi rahatsizligi yok altini sık sık değiştiririm mamasini yer yemesinde sorun yok gaz problemimiz cok yok kendi cikartabiliyo gazini, anlik gaz gelince bagirayo sadece ama son 3 gundur hic bir sorun olamamsina ragmen surekli mizirdaniyo agliyo emzinigini firlatiyo kucakta uyuyo ayakta sallarken uyuyo ama alip yataga koydugum saniye gozler fal taşi gibi açılıyo hafi uyanık kalsin uyumasin onu gectim ama uyanik oldugu her saniye sorun ya cocuk o kadwr durmuyoki sevmeye firsat yok besleme altini temizleme ve uyutmaya calismakla geciyo gunumuz , acaba dolunaydan mi kaynakli ya