Kızlar 28 gün oldu doğum yapalı, emziriyorum ama göğüs uçlarım öyle bir acıyor ki canım çekiliyo sanki. İşkence gibi bişey bu acı ya, mecbur emziriyorum tabikide ama acısı beni ağlatıyo. Lansinoh krem, aleovera, ayva çekirdeği, e vitamini, zeytinyağı, e vitamini, gümüş kapak koyuyorum, philips avent kalkanları koyuyorum hepsini denedim geçmiyor bu. Bi geçer gibi oldu tekrar acımaya başladı aynı şekilde. Çok şükür öyle kanama falan olmadı sürekli bişeyler sürüyorum çünkü. Yani bir zaman sonra alışıp kendiliğinden mi geçiyor bu anlamadım kesin çözüm bulan tavsiyesi olan var mı?? Ne zaman geçer de ağız tadıyla emzirebilirim 😔