blself33
Öncelikle geçmiş olsun. Eğer ince deriliyseniz yüzünüzün ödemleri çabuk iner ve ortalama 15 güne kadar normale dönersiniz. Kalın deriliyseniz maalesef bu süreç biraz uzuyor ama illa ki normale dönüyorsunuz.
Burun şişliğinizin tamamen inmesi ve asıl şeklini alması 6 ayı bulur.
Dediğim gibi deri yapınız kalınsa süreciniz biraz zorlu olacak bir sorun varmış gibi düşünüp sakın pişmanlık yaşamayın.
Ben 4 sene önce oldum burun ameliyatı. Çok zor atlatmıştım ve çok pişman olmuştum, sinir krizi geçiriyordum o derece pişmanlık yaşamıştım ama şu an düşünüyorum da boş yere perişan etmişim kendimi, illa ki normale dönülüyor ve sonucu güzel oluyor.
Size vereceğim tavsiye şu olacak; kendinizi dinlemeyi, elinize ayna alıp sürekli incelemeyi bırakın. Kendinizi meşgul edecek bir şeyler bulun, burun içi bakımınızı ihmal etmeyin. İhmal ederseniz tıkanırsınız ve bu da sizi panikletir. Normale dönüp minnoş burnunuzun tadını çıkaracağınız günleri düşünün 😊