Gusa2 mama ısıtılmaz bakteri oluşturur hemen yapılıp içilmesi gerekiyor bebeğiniz içtiği kadar yapın her seferinde ben ilk 30 CC yapıyorum bakıyorum çok tekrar istiyor birdaha yapıyorum 30 CC bu ilk üç aylık dönemde yapıyordum üç aydan sonra ilk seferi 60cc çıkardım şimdi 60 CC yapıyorum tekrar isterse 30 CC daha ekliyorum genelde 60 CC iciyor benim oğlum her seferinde taze hazırliyorum anlattığım gibi yapınca mama da zay olmuyor küçük birde termosum var ona
içeceği sıcaklık ta sabahtan suyu ayarlayıp koyuyorum tüm gün sıcak duruyo kolay oluyor bu şekil veriyorum pratikde oluyor böyle