PamukPrensesannesii simdi gittim doktora genel bilgi de olsun,
Daha önce de gittiğimde bunu söylemişti devamlı gittigmz prof,
Dogrusunu yapmıssınız, 24 saat takip 8 saat uyutmamak gerekiyor ancak belirti varsa getirilmeli yoksa sorumluluk almak icin yeterli donanıma sahip olmayan doktorlar tomografi isteyecektir o da cok sağlıklı olmayacaktır paniğe kapılmayın dedi 😇