Merhabaa annelerr , benim oğlum 2 bucuk yaşında, yavaş yavaş kardeş düşünüyorum ona, şimdi olsa bile doğana kadar 3 bucuk 4 yaşında olucak. Aynı zamanda anaokulunda öğretmenim. Doğumdan sonra çalışamama fikri beni çok etkiliyor, işi bırakmak istemiyorum 🫠şuan oğlum biraz benım yanımda biraz annemde kalıyor bu şekilde idare ediyoruz. Benım gibi çalışıp ikinci bebek sahibi olan / olmayı düşünen varmı? Ne tavsiye edersiniz. ?Veya nasıl idare edıyorsunuz🙈