Frezya26 Kızlar 15 gün önce doğum yaptım. Sol göğsüm 2 gündür çok ağrıyor hafif ateş ve halsizlik de var. Mastit olabilir mi? Ne yapsam iyi gelir? Önerileriniz var mı?
bal_cocuk Frezya26 emzir sonra kalan sütü sağ canım gögüslerim iyice boşalsın. Sürekli emzirmek en iyi gelen şey sakın sıcak duşa girme daha çok süt akısı sağlandığı icin agrınu arttırr. Elinle masaj yapıp sürekli sagıp emzir