QueenMommm emzirmeyi tamamen bitirmiş olmanız lazım eczacım öyle demişti . O şişkinlik acı olmasın diye .ben kullanmadım .ha gideyim alayım derken indi .onu kullanınca emzirmemeniz gerekiyormuş eczaneye sordum .ben adı ı bilmiyorum.o zamanlar tam kararlı olmadığım için kullanmadım .