Sadeturkkahvesi livanurvealpinannesi61 bende galiba çilekten montessori olan takımı alıcam 🥹 nokta bebedede modeller beğendim ama fiyatları uygun baya oyuzden emin olamadm
livanurvealpinannesi61 Sadeturkkahvesi çilek mobilya kaliteli diğer yeri duymadım hiç canım çizilme VS olmuyor ürünlerde
Ezonunannesi20 Sadeturkkahvesi çilekten almıştım ben baza değilde karyola tercih ettiim. fiyatı ve modelleri gayet iyi oraya bı bakın derim
Sadeturkkahvesi livanurvealpinannesi61 bende çilek alayım ozaman hiç karıştırmıyım kafamı ne kadar sürede geliyor
livanurvealpinannesi61 Sadeturkkahvesi 3 ay içinde geliyor canım üretim de varsa erken gönderirler ama güle güle kullansın şimdiden canım
NmalkoC Sadeturkkahvesi bence herşeyden once suntasına falan onem verin biz mesela vivense ye falan gittik bildiginiz yani vida sıktıgınız gibi çatır cutur dökülür bu dediğim sayfada kaliteli malzeme yapıyor son paylaştığı oyuncak dolabı bana ait mesela 4 ay oldu çok memnunum cilek mobilyanın ürünüde kaliteli oğlum üstünde zıplıyor eşim le beraber yatarlar bazen mesela uygun fiyatlarda vardır illaki ozel yapım ama kaliteye onem verin oncelikle
NmalkoC Sadeturkkahvesi süs sadece diye düşünüyorum bi amacı yok yanı ben faydasını gormedim 😁 sadece toz oluyor surekli yıkamak durumunda kalıyorım ama tatlı duruyor bence birazda tabi karanlık yapmasında faydasıda oluyor gece lambasını tepeye koydum mesela catı engelliyor gormesini bizdeki tek faydası bu 🤣
Vanilya Sadeturkkahvesi caplonba aldım oda takımını. Bence abartı. Ikea da bir karyola var o çok ferah güzel bir yatak. Bir elbise dolabı onun yanı minimal harika olur bence.
Vanilya Sadeturkkahvesi Hayır. Ikea karyola yazar mısın. Hemen çıkıyor görselde. Bence çok şirin ve güzel
Sadeturkkahvesi Vanilya kız bu çok şirin ama benim oğlum için fazla şirin😀😀😀 bide ben alttan açılan istiyorum yanında yatabilceğim bişey lazım sanırım çilekteki montesi alacağım
AgentMom Sadeturkkahvesi dolabın bir tarafını komple raf yaptırdık, askılık tarafının altına 2 çekmece koydurdum. Oğlum 9 kızım 31 aylık, biri yavrulu biri bazalı, 100 e 200 yatakları, 120 ye 200 de vardı. Çalışma masasının üstüne de kitaplık yaptırdık ikisine ayrı ayrı, abimizin ayrıca takımın kitaplığı da var. Birde oyunca dolabı koyduk.
Sadeturkkahvesi NmalkoC ben çatısız alayım hiç uğraşamam 😀😀bide şöyle düşündüm 1 yatak 2 tanede 3 kapaklı dolap alacağım şifonyer almıcam çünkü çok kıyafeti var
AgentMom Sadeturkkahvesi tek dolap sitesinde detaylı bakabilirsin. Çocuklar uyuyor yoksa resim atardım. Kaliteli malzemesi çoğu modelde 4 kapılı dolapları var
NmalkoC Sadeturkkahvesi Hiç foto olmadığı için kameradan cektim şuan bende sadece dolap ve yatağını aldım yatakta cilek mobilyanın gayet güzel Şifonyere hiç gerek yok yeşil kısımdada askılık var diğer 2 kapaktada ve derin olduğu için gayet yeterli oluyor karşı duvarada o dediğim sayfadan soyle bi oyuncak dolabı yaptırdım ama yaklaşık bi 60 gun sürüyor teslimatı
NmalkoC Sadeturkkahvesi benım cocumun hiç kıyafeti yok birde küçülenleri hep kutulayıp kilere kaldırıyorum oyuzden bize büyük bile geldi