Kizlar şimdi 6. Ay kontrolünden çıktık da. Bebisimin cinsel organin da ufak yapisiklik çıktı. Doktor yavaş yavaş her gün ellerinle ayır açılır mutlaka yap dedi ve pamukla temizle ıslak mendil kullanma dedi. Dikkat et daha da yapışırsa cerrahi işlem gerekir dedi. Aranızda böyle bi durum yaşayan var mı çok kötü oldum.