1comez_anne Merhabalar, toplu şekilde 2 numara babyturco marka bebek bezi almıştınız fakat bebeğime artık dar gelmeye başkadı o yüzden kalan 4 paketi uygun fiyata satmak istiyorum. İlgilenen var mı??