Burcuuk Arkadaşlar oğlum 28aylık eskiden kendi kendine yemek yiyordu İşe başladıktan sonra babannesi daha kolay olur diye telefonla yemek yedirmeye başlamış artık telefonsuz yemiyor Kreş vakti de geliyor Sıkıntı yaşar diye çok korkuyorum
livanurvealpinannesi61 Burcuuk benim kızımı da babaannesi telefon ile yediriyor ama ben asla telefon ile yemek yedirmiyorum ona da diyorum telefon ile yemek yedirme yemiyorsa telefon ile yesin diyor öyle bişey yok yani. Siz açmayın telefon ilerde okulda VS sorun olur.
Burcuuk livanurvealpinannesi61 Evet ben deniyorum telefonsuz yedirmeyi ama çok alışmış Sanırım zorlu bir süreç bizi bekliyor🤷♀️