Mirayy00 bana da hastanede ilk doğunca öyle dediler. Emzir sen diye Sarılık olduk, doktorumu değiştirdim. Çok iyiydi sağolsun. Bana dedi ki emzirdikten sonra sütünü sağ. 30cc sen fazla çıkıyorsa bebeğin ememiyor göğsünü boşaltmıyor, eğer 30 cc den az ise sütün az doymuyordur dedi. Biz önce ona baktık, sonra mama dozunu ayarladık. Haftasına kontrole gittik. Kilo alımına göre mama dozunu ayarladı. Bence önce sende emzirdikten sonra sağ, sağdığını da verirsin ona.