AADY Uçuğu çıkan anneler küçük bebeklerınıze bulaşmaması ıcın neler yaptınız bulaştıran sıkıntı çeken var mı ağır vakalara kadar gıdebılır denılıyor Rabbım bebıslerımızı meleklerımızı korusun
Babe AADY Bir kac ay once cikti dudagimin uzerinde.Bebegimi asla opmedim bacaklari kollari filan asla.Ucuk kremi aldim 1 haftada kurudu.Sonra doya doya öptüm😁
Sevde_Defne AADY bu kadar önemli miydi bilmiyorum.. 3 4 gün önce çıktı bende şu an kabuklu kurumuş halde.. valla emzirdim de.. Hatta öpmiüş bile olabilirim.., 🙈🙈 ama bişey olmadı şükür..
AdAyza AADY merhaba , eğer hamileyken uçuk çıkardıysanız bebeğinizi sakınmanıza gerek yok zaten bağışıklığı vardır demişti doktorum .
Erencinarinannesi AADY bende var bir haftayı geçti hiç öpmüyorum kucağıma alınca ters tutuyorum geçmek üzere
AADY Sevde_Defne bebeklerın bagısıklık sıstemı dusuk olduğundan bu vırus çok etkıleyebılıyormus okuduğum denk geldıgım haberler vardı
Mom9 Emizrmeyle uçuğun bağlantısı ne? Uçuk, vücuda bir kere giren ve ömrünüz boyunca taşıyıcısı olduğunuz bir viral çeşittir. Öpmeme ve temas etmeme gerekiyor sadece