Mylovelovemom Bebisimiz 37 gunluk, evin icinde sapka takiyor musunuz basina? Cok dusuyor terliyor diye evin sicakligindan emin oldugumda cikariyorum bazen, siz?
Gloriaa Mylovelovemom bebekler başlarından ısı kaybederler ben takıyorum emzirirken veya altını temizlerken çıkarıyorum uyurken takıyorum
-Sweetdream- Mylovelovemom bebeğim 40 günlük bi 10 gün taktırabildim şapkayı taktığın an huzursuz oluyor ağlıyor duştan sonra takıyorum bazen o uyurken birde dışarı çıktığımız zaman uyuduğunda takıyorum
beybiliko Mylovelovemom ev 23 24 derece oluyordu, banyo sonrası hariç evde hiç takmadım, 5 aylık oldu neredeyse, hasta da olmadı şimdiye kadar
BZM Uyurken ve banyodan sonra takıyorum kızım 43 günlük. Uyanınca biraz bekleyip çıkarıyorum sonra saçlarını tarıyorum hava alsın diye. Bide bana sağlık ocağında bebekler ense ve kafadan üşür. Onları sıcak tut yeterli demişlerdi