Merihh 1 yaşına kadar süpürge, saç kurutma, davlumbaz gibi seslerke uyuttum. Akşamları misafir falan geldikçe yada gittikçe odada uyanmasın diye de hep açtım. Tüm gece açık olurdu. Çok rahat uyuyordu sestende etkilenmiyordu şu an 19 aylık artık gürültüye de alıştı yaşından beri çok nadir açmışımdır. Ben 15 aylıkken gece beslenmesini kestim ondan sonra kesintisiz gece uykularımız başladı bence geç bile kalmışsınız gece beslenmesini kesin gündüz uykularıda düzene giriyor öyle olunca emerek uyumayıda unutturdu bu süreç oğluma