Kızlar merhaba uzun zamandır süpürge arayışındayım 2.5 senelik evliyim Fakir süpürgem var at çöpe gitsin rezil yani çekim gücü asla artmıyor her temizliği yapılmasına filtresi değişmesine rağmen elektrikli süpürgede gerçekten dyson ve philips önerisi çok fazla aldım eşim hangisini istersen dedi ama şuan dysona okadar para vermek istemiyorum çünkü telefon da değiştirmem gerekiyor artık 3 sene oldu oğlum saolsun sütle yıkadı ses gelmiyor vs velhasıl şuan 20 bin vermek yerine philips önerilerine açığım var mı kullandığınız bir marka model önerisi bosh ve altus marka dikey süpürge kullanan arkadaşlarım var evlerinde de gördüm memnunum diyorlar ama benim beyaz eşyalarımda altus onlardan memnun olmadığım için asla o markayı düşünmüyorum.