Benim kızım 2 yaş 2 aylık daha yeni toparlıyor. Hala pütürlü gıdaları tam yemiyor.Denemediğim yöntem kalmadı, Allah yardımcın olsun öncellikle.En önemlisi sabır, sakinliğini koruman lazım ve sürekli dikkatini dağıtman gerekiyor.Mesela ben video izlerken yedirmeye çok karşıydım, şimdi ellerimle açıyorum.Hava güzelse dışarıda yediriyorum çünkü ancak dalınca yiyor.Ama sana tavsiyem 6 aydan sonra eğer mümkünse yemeklerine azar azar kemik suyuyla başla bir ve içindeki kemik suyu oranını zamanlar arttır.İkinciside mutlaka düzenli pekmez kullan gerekirse iştah surubuda al (doktura danışarak)umarım hızlıca toparlarsın.