Aasliahmett 28 haziran doğum tarihi 17 haziran da doğdu şuan 4 ay 7 günlüğüz 22 Ekim de 4. Ay aşısını olduk ondan bu yana meme reddi yaşıyorum uyumazsa emmiyor daha çok sürer mii çok üzülüyorum umarım geçicidir atak mı blmiyorm
Ececavus Aasliahmett bende 4.ayimda meme reddi yaşadım sadece gece uyurken emzirebiliyordum zamanla Onu da bıraktı bizde düzelme olmadı inş sizde olur moral bozmayalım
Abninannesi Ececavus Tam olarak ne yaşadınız bizde 3bucuk aylığız kasimin ilk haftası 4 ay aşısı olucaz
Aasliahmett Abninannesi aşı olurken çok ağlıyor genelde uyudu yarım yarım ama pek huysuzdu hafif ateslenmemz oldu
Ececavus Abninannesi tek göğsümün ucu yoktu silikon uç kullanıyordum birinde farklı geldiği icin sol göğsü bıraktı tek sağdan emziriyordum doymuyordu mama takviyesi yaptık haliyle biberona alışınca memeyi tutmaz oldu gece uykulu halde emzirmeye devam ettim büyüyüp anlamaya başlayınca gece emmeyide bıraktı sağarak vermeyi denedim azalmaya başladı ve kesildi sütüm