Dlaydners Selam kızlar 🌸 Doğum yaptıktan sonra adet olana kadar korunma yapıyomusunuz? Mesela doğum yaptık 3 ay sonra adet olduk bu 3 aylık sürede korunma gerekiyor mu ?Süt korur muhabbeti burda mı ? Süt gerçekten korur mu ?
Feyzosumunannesi Dlaydners Kesinlikle süt korumaz sakın söylentilere inanmayın Geri çekilme yöntemi ile korunduk korunma bile sayılmaz bu söylediğim gerçi ama çok şükür 10 aylik oldu kızım sorun yaşamadık ama en kısa zamamda spiral taktiracagim umarım hamile.kalmadan taktiririm 🤣
Dlaydners Feyzosumunannesi hahha süt korur a bende inanmıyorum tabi 😂 normalde doğum kontrol hapı kullanmayı düşünüyorum. Acaba hemen başlamalımıyım yoksa adeti beklemelimiyim ? Kararsız kaldım 😂😂