Iremars bizde hala devam ediyoruz kaçırsakta tutmaya devam. Bazen bir hafta hiç bezine yapmıyor bazen de tutulmak istemiyor. Ybb ye geçemedim henüz halıları kaldırıp salacam çocuğu. Çiş tutmaya alıştırıp her çiş sonrası yıkayınca bezine kaçırdığında ağlıyor temizlemem için 😂 çalışmayan anneyim bu halimle zorlanıyorum. Gerçekten tek kullanımlık bez sadece ebeveyne kolaylıkmış çocuk için korkunç bişe çişiyle kakasıyla durmak. Bazen gün içinde çok yoruluyorum sürekli takip edemeyecek gibi hissediyorum. Sonra kendimi onun yerine koyuyorum güç geliyor😂 eğer sarılık olmasaydık ilk günlerde başlayacaktım geç bile kaldım