Pin_55 Bebeğiniz her ağladığında ya da huysuzlandığında emziriyor musunuz Bi de bebek her doyduğunda memede uyur mu ? Ben emziriyorum memede uyutmak için uyumayınca emmeye devam etmesi için emziriyorum emmek istemiyor .. Uyuması için emzirmek doğru mu
martannesiii Pin_55 her ağladığında vermiyorum ac olup olmadığını anlıyorum cünkü memede uyutmuyorum ama o memede uyumayı cok seviyor 😌
elifbuyuk Ayy kızlar bende 4 günlük anneyim oğlum memeyi bazen 15 dk dan fazla alıyor yada 5 dk falan sürekli ağlama huysuzluk her emzirmemde altını pisletiyor sürekli uyuyor memede 🥹