kubratagram ben bilezik ve kolye fark etmez ağanın eli tutulmaz imasinda bulunmuştum. Alacağı da yoktu bence ama bebis kuvezde kalınca ben de hastanede yanında kaldım bebisin çok yipranmistim o sıralar. Sanırım bunun üzerine almıştı kolyeyi. Gerçi eşim aksini iddia ediyor daha önceden almistim diyordu ama 🙂 benim için çokta önemli değil yatırım için almasını istemiştim. Almasaydı da çok sıkıntı degildi yanımda olması yeterdi bana
Bu arada dogumu devlet hastanesinde yaptım