Elisa34 daha az önce eşime söyledim, bişey bitiyo başka bir şey başlıyo diye valla bu cümleyi kurdum. Aynen öyle gerçekten.. Bu şekilde olunca 2. çocuğu düşünmek hayal oldu. 24 saat uyumadığı zamanlar olmuştu yenidoğduğu zaman inanır mısın 🙁tamam sağlıkları yerinde olsun ama insanız bizde bi yerde pes ediyoruz artık 😭