Merhaba kızlar 3 aylık ignesi oldum ve nerdeyse 3 aydır adet olmuyorum ve 2 hafta öncesi aynı kilomdaydım ve bugün 3 kilo fazla çıktım iğneler kilo yapıyormu şişkinlik var bu iğneden kullanan varmı adet söktürücü hap içtim gene adet olamadım başka hap önerirmisiniz adet olmam için