Anneler nasılsınız. Bır sorum olucaktı aklıma takıldı ınternnette hıc bır şey aramak olmuyor artık ne yazsam otızm otızm cıkıyor o yızden sızlere sorucam. Bebegım de el kol sallama haraketlerı hep vardı ve bunu kucuk bebeklerde hep goruyorum . Asla anormal gelmıyordu bana. Şımdı 15 aylık ama yıne sevınınce yuruyunce yemek yerken falan kollarını sallar. Bu durum buyuk bebeklerdede oluyormu? Buyuk bebegı olan anneler bakarmısınız. 15 aylık hala yapıyor . Komwumuzun bebegı artık yapmıyor o yuzden soruyorum .