Arkadaşlar merhaba bebeğim 9. Ayına yeni girdi bi gece aniden ateşi çıktı 38.9u gördük acile gittik ateş düşürücü iğne yaptı calpol falan verdik eve geldik bı seferde kusma aşırı iştahsızlık (sadece anne sütü alıyor) ishal (günde 12) kez yaptığı oldu.
Bol bol meme ve su veriyorum daha donra acıbademe gittik o doktorda ishal için damla ateş düşürücü falan yazdı zar zor ilaçları vermeye çalılıyorum çıldırıyor ağzını açmıyor.
Bugün tam 4 gün oldu ara ara ateş nüksediyor ishal hala geçmedi her yarım saar bi saatte bir azda olsa yapıyor
Kakası açık yeşil çok sulu ve sümüksü kanlı değil
Başına böyle bişey gelen var mı yada öneri ne yapabilirim yemeden içmedem kesildi çok kilo verdi 😢 elimden bi şey gelmiyor