Y-1A Emzirirken kilo verenler var mı aranızda ? nasıl kilo verdiniz , nasıl beslendiniz , kaç kilo verdiniz , ne kadar sürede verdiniz ..? Hadi anneler dertleşelim ❤️
balkaymak__ Y-1A günde iki öğün besleniyorum bazen üç.Çok su tüketiyorum onun dışında hiç oturmuyorum hep ayaktayım.70 kiloyla doğuma girdim şuan 52yim
Karinyoo Y-1A ben 56 kilo ile hamile kaldım 66 kilo ile doğuma gittim doğumdan sonra 59 kiloya kendi kendime düştüm. 8. Aya kadarr dikkat etmedim. 59-60 arasında gidiyordum. Ama benim tatlı ve hamur işine düşkünlüğüm yok bunun bilgisini vereyim. 9. Ayda porsiyon azalttım besin değeri olmayan hiç bir şey yemedim. Ekmeği kestim tam buğday yememe rağmen 54 kiloya düştüm 1 ayda. Kendi vücudunuzu tanımanız önemli bu noktada.
Tgbtn Y-1A 70 kg ile gittim doğuma 1 yıl oldu doğym yapalı 48-49 arası gidip geliyorum. Her şeyi yedim süt olsun diye kısmadım boğazımdan, emzirdim sadece verdim
11102022 balkaymak__ Karinyoo Tgbtn Lalalac emzirirken kilo verdim demişsiniz adet olmak da bu durumu etkiliyor mu peki
Yarenmelisaa balkaymak__ kaç ayda bu kiloya düştünüz Kac ay oldu doğum yapalı kaç kiloyla hamile kaldınız :)
NiLDeRiN balkaymak__ aynı kiloyla doguma girmişiz şimdi yanı kilodayız 😂 1. Ayın sonunda 52 kiloya düştüm. Hamile kaldığım zaman 53 tüm . Sütü etkilemiyor az yemek .
Yarenmelisaa Tgbtn benim 7 buçuk ay oldu doğum yapalı 59 la hamile kaldım 77 kiloyum şuan bende pek kısamiyorm boğazımdan emziriyorm acaba bende verebilir miyim ya
Lalalac Hiçbirşey yapmadım 24 kilo almıştım. 2 aylık olacak bebeğim 14 kilo verdim bile. Kendiliğinden gidiyor. İlk hamileliğimde de öyle oldu
11102022 Lalalac 6 ay oldu hala olamadım kilo gibi değil de ekstra bir şişlik hissediyorum görüyorum kendimde 🤦♀️🤦♀️
0000Bahar Bende emziriyorum 2 öğünde beslensem aşırı derece de su da içsem benden gitmedi bünye meselesi bence
11102022 Kilom doğuma girerken olandan daha az ama yüzüm falan çok sis yüzüğümü dogumdan bir hafta önce çıkardım ama şuan takamiyorum mesela🥲🥲
Eftelya_ser Y-1A doğumdan bir ay sonra 82 kiloydum 5,5 aylık olduğunda bebeğim 70 kiloydum yaptığım tek şey akşam 8 den sonra hiçbir şey yememek ve bol bol emzirmek hamır işi de yedim abur cuburda ama abartmadan bebeğim sadece anne sütüyle beslendiği için diyet yapmadım şimdi 7 aylık online diyet alıyorum 67 kilo oldum darısı 59 a bakalım kaç ayda inersem artık
Tgbtn Yarenmelisaa verirsiniz tabii ki bence yiyin her şeyden kesmeyin benim sütümün içeriği iyiydi bence çünkü beneğim güzel kilo alıyordu