5aylık 9 gündür kabız öncesinde de 3-4 günde bir yapmaya başlamıştı demir damlasından oldugunu düşündük damlayı degiştirdik yine aynı.doktorumuz muayene etti karnı yumuşak 10 güne kadar bekleyebilir dedi yapmazsa fitil,başka doktor ise lavman verdi.Tavsiyeleriniz var mı?Popoya zeytinyağı yada zeytinyağı içirmek dışında?(popua zeytinyağı asidik özelliğinden dolayı alerji yaptı,zeytinyağı içerkende aspire oldu lütfen kimse bu yöntemleri yapmasın )