ayuksel Uyurken arada bir böyle kaldırıyor ayaklarını sonra bırakıyor ama uyanmıyor nedendir anlamadım gazı mı var acaba 5 ay 3 günlüğüz bu arada
1eylulll_ ayuksel gaz sancısı benim kızım da çok sık yapıyordu onu 7 buçuk aylık şimdi ara ara yapıyor özellikle uykudayken bacaklarını havaya kaldırıp çığlıkla ağlıyordu ah kuzummm neler çektik şu gaz sancısından 🥺
MelikeElifDuru ayuksel benim bebeğim de yapıyordu onu ama gazı falan yoktu çok şükür. Ben yeni keşfettiği için yaptığını düşünüyorum. Yeni keşfettileri şeyleri uyurken de yapıyorlar çünkü 😊
1eylulll_ ayuksel bizim doğduğu günden beri var kolik bebek 😌 Ne ile besleniyor mama mı anne sütü mü eğer anne sütüyle besleniyorsa belki yediğiniz bişey dokunmuştur
ayuksel 1eylulll_ Sadece anne sütü alıyor, ama tadımlara başladım havuç filan yeni yeni az vermiştim ama
1eylulll_ ayuksel havuç ta gaz yapan yiyecekler arasında isterseniz 6 ayı bekleyin ağır geliyor demekki bağırsakları gelişene kadar vermeyin bişey
ayuksel 1eylulll_ Bilemiyorum ya dün doktor kontrolünde de doktor tadımlara başla dedi kaka problemimiz de vardı o da düzene girer dedi Kafam karıştı çok yalnızım da buralardan akıl almaya çalışıyorum 😏
ayuksel Poly-ana Yok uyurken yapıyor sadece dönmeye filan çalışıyor ama uyanmıyor devam ediyor uyumaya
1eylulll_ ayuksel yani eğer tadimlara devam etmek istiyorsanız günde iki veya üç kez bir çay kaşığı zeytinyağı içirmenizi öneririm kaka problemini de çözüyor daha 1 aylık olmadan verdim ben zeytinyağı hiç bir problem olmuyor