1 aylık bebeğim hep gaz sancısı çekiyor sanıyorum geceleri, ama burda birinde sünnet derisi çok dar olduğu için cis yaparken zorlandığını ve bagirsaklara baskı nedeniyle çocuğun çok ağladığını okudum. Açtım baktım nokta kadar delik, asla sıyrılan bir deri olmaması, pipi başının açığa çıkmaması bir yana bildiğiniz nokta kadar bir delik. İlk oğlum yarı birikti onun da dardi bu kadar değil. Şaşırdım, normal mi sizce