Kucuksincap Arkadaşlar Zeynep Kamil araştırma da göz doktoruna giden var mı bebesi için ? Gittiyseniz memnuniyet durumunuz nedir ?
cemre_-34 Kucuksincap bende ilk kez Osman beye gittim memnun kaldım suan kontrol muanesi var randevu bulamıyorum bulursam gıdecegim tkrr
Kucuksincap O kadar çok gereksiz konunun sohbeti yapılıyor ki ne zaman bişey sormak istesem saatlerce bekliyorum. Bu platformda goygoydan gece hayatından başka bişey dönmüyor.
Kucuksincap Kubraulku doktorun adı neydi ? Oğlum şuan 15 aylık gözyaşı kanalı tıkanıklığı var onu açtırmak istiyorum randevu aldım daha var gitmeden önce burada sormak istedim giden oldu mu diye
Kubraulku Kucuksincap ben doğduğunda ilk göz muayenesini yaptırmıştım bir sorun yaşamamıştık birde zeynep kamil çocuk hastanesi olduğu için bazı imkanlar ve hekimler daha olanaklı gibi geliyor açıkçası bana
Kucuksincap Çok teşekkür ederim bilginiz için Gökhan Çelik sistende doç.dr. olarak gözüküyor ona sıra bulamadım uzm. Dr Osman Kızılay a aldım randevu iki doktor bulunuyormuş göz için
hatbilah Gökhan Çelik e giden var mı muayenesi,ilgisi nasıl doktorun acaba 4,5 aylık bebeğim göz kapağı düşüklüğü var