Boncugummomy1 RabiyaG bizimkide 5 gun sonra 8 aylık olucak çok hareketlendi normalde desteksiz uyuyodu şimdi yatağa koyuyorum hemen kalkiyo yatağın içinde emeklemeye çalışıyo. Sanırım hareketlenmeler arttığı için uyuyamiyolar