gmzakgn Kızlar merhaba hamileyken kızıma chicco mağazasından alt üst takımlar almıştım kızım kilolu bebek olunca malesef bu takımlar elimde kaldı almak isteyen olursa 200 tl den vereceğim. Orijinaldir ben sezonunda çok pahalıya almıştım