Gktug Bebeğim dün iki aylık asısını yaptırdık ikibacak bir kol aşıdan sonra dünden beri bebeğm de halsizlik ve uykuya eğilim var yani sürekli uyuyor bu normal mi acaba sizin nasıl olmustu iki aylık asılarda
Dogakus Gktug mikroplarla savaşırken yoruluyo minnak korkma canım ateşi 38e yaklaşırsa bi çay kaşığı calpol verin demişti bize dr
Gktug asocialmom ediyorum sık sık sadece emmeye uyanıyo yarına düzelir ins bakalım 🙏🏻 Teşekkür ederim 🙂