1 kere verdim 30 ml süt 60 ml su koydum doktorumuz 3te 1i süt olacak şekilde verebilirsin dedi içine de 1 tane bebe bisküvisi attım biberonla verdim vermez olaydım bütün gün ağladı çocuk ama o ara diş de çıkarıyomuş dün gördüm dişini belki de ağlaması sütden değildi ama ben çok pişman oldum verdiğime ilk kızıma çok vermiştim çok da seviyodu hiçbişey olmadı ona güvenerek verdim ama buna yaramadı malesef 🥺 her çocuk aynı değil işte başkası verir bişey olmaz siz verirsiniz olacağı tutar en iyisi yaşından önce vermeyin